سخنگوی دولت گفت: دستاوردهای دفاعی نشان‌دهنده زنده بودن، پویایی و بالنده بودن صنعت دفاعی و بیانگر ارتقای روزافزون قدرت این صنعت در کشور است.

به گزارش مرور نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت روز صنعت دفاعی برگزار شد، با قدردانی از دست اندرکاران صنعت دفاعی، گفت: هرجا که محصول دانش‌بنیان و بومی، نتیجه دستاوردهای علمی جوانان همین مرز و بوم را می‌بینیم به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های صنعت دفاعی معمولاً پیشرو و جلوتر از صنایع دیگر ما در حوزه‌های مختلف حرکت می‌کنند، بیان کرد: این موضوع، غرور و افتخار ایرانی را بر می‌انگیزد و امید است سایر صنایع کشور نیز، مسیر رشد و بالندگی خود را با سرعت بیشتری طی کنند.

بهادری‌جهرمی با بیان اینکه در هر برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاعی زوایای دیگری از پیشرفت‌های دفاعی برای ما روشن شده است، عنوان کرد: دیدن این دستاوردها نشان‌دهنده زنده بودن، پویا و فعال بودن، بالنده بودن صنعت دفاعی و بیانگر ارتقای روزافزون قدرت دفاعی کشور است که دلیل اصلی این موضوع نیز بومی بودن آن و تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: هرجا سیاست‌گذاری صحیح و ثبات در تصمیم و بهره‌برداری درست از ظرفیت‌های داخلی و بومی وجود داشته باشد، دستاوردهای آن نیز محقق خواهد شد و این موضوع در خصوص صنعت دفاعی کشور به خوبی قابل مشاهده است.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران صنعت دفاعی خاطرنشان کرد: به خود افتخار می‌کنم که چنین دانشمندانی در کشور داریم که باعث می‌شوند هر ایرانی بتواند احساس اقتدار و استقلال کند و سر خود را در جهان بالا بگیرد که کشورش در بسیاری از صنایع از جمله صنایع دفاعی در لبه‌های دانش و فناوری قرار دارد.