امیر سرتیپ آشتیانی در نشست شورای راهبردی وزارت دفاع گفت: دستیابی وزارت دفاع به علوم نوظهور و فناوری‌های پیشرفته موجب ایجاد اقتدار مقابل دشمنان است.

 

به گزارش مرور نیوز، دستیابی وزارت دفاع به فناوری‌های پیشرفته موجب اقتدار مقابل دشمنانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ نشست راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور وزیر دفاع ، روسای سازمان های حفاظت اطلاعات وعقیدتی سیاسی، معاونین و مدیران عامل وزارت دفاع برگزار شد.

امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود : موفقیت وزارت دفاع موجب ایجاد اقتدار در مقابل دشمنی ها است و کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی از سوی این وزارتخانه برای چندمین بار متوالی نیز نشان از همت بلند، حرکت و توسعه ی دائمی این سازمان دارد و امیدواریم با تلاش دست اندرکاران و نخبگان دفاعی روز به روز در مسیر اعتلای آرمان های انقلاب، عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی و مأیوس کردن دشمنان گام برداریم.

وزیر دفاع با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی، انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام راحل را امتداد قیام عاشورا و محصول ایثار حجت حق بر روی زمین عنوان کرد و گفت: امام راحل فرمودند « اگر قیام سید الشهدا(ع) نبود این انقلاب هم نبود».

وزیر دفاع با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین(ع)، احیای دین، امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با استکبار، ظلم و جور و نظام سلطه بوده است گفت: این نهضت یک ذخیره راهبردی برای همه مبارزان و عدالت خواهان و آزاد اندیشان عالم است و جمهوری اسلامی هر چه دارد از قیام عاشورا دارد و ما با پیروی از قیام سرخ عاشورائیان، به عزت و اقتدار رسیدیم و همه افتخارات را متعلق به آن می دانیم.

امیر سرتیپ آشتیانی افزود: در مواجهه با واقعه ی عاشورا با دو نوع برخورد «احساسی و تعقلی» مواجه هستیم که هردوی این برخورد ها پسندیده است و عنایات خداوند به هر دو تعلق خواهد گرفت اما آنچه پایدارتر و بر طینت انسان تاثیر می گذارد و اثرات بلند مدت و عمیق دارد مواجهه فکری و اندیشه ای در این واقعه عظیم و بسیار مهم هستی است و خداوند با این ایثار و از خود گذشتگی ها، شهادت ها و اسارت ها، حجت را بر همگان به اتمام رسانده است.

وزیر دفاع توفیقات وزارت دفاع را متاثر از تبعیت از عاشورا و عشق به امام حسین(علیه السلام)دانست و خاطرنشان ساخت: متخصصان صنعت دفاعی با الگو گیری از نهضت حسینی در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده اند و با تحریم ها، فشارهاو کمبودها مقابله کرده اند.