رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع از استقرار ۴ دستگاه یخ ساز در منطقه مهران و خسروی برای خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، امیر دریادار خواجه امیری رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمت هر چه بهتر به زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) و دادن امکاناتی متناسب با شأن زوار عتبات عالیات، تقویت زیر ساخت‌ها و فراهم آوری شرایطی که موجبات آسایش زائران را برآورده نماید امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده و ریس ستاد اربعین وزارت دفاع از استقرار ۴ دستگاه یخ ساز در منطقه مهران و خسروی برای خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر دریادار خواجه امیری با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمت هر چه بهتر به زائران حضرت اباعبدالحسین (ع) و فراهم کردن امکاناتی متناسب با شأن زوار عتبات عالیات، تقویت زیر ساخت‌ها و مهیای شرایطی که موجبات آسایش زائران را برآورده نماید امری ضروری است.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین وزارت دفاع همراه با سایر نهاد‌های خدمت رسان مردمی، از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به شیفتگان و دلدادگان مکتب حسینی دریغ نمی‌کند گفت: خدمت رسانی به مردم و زائران اربعین سید و سالار شهیدان یک فرصت مهم و توفیق الهی است.

امیر دریادار خواجه امیری بابیان اینکه موضوع «اربعین» یک مسئله عادی و اتفاقی نیست گفت: این گردهمایی عظیم و جمع شدن همه ملت‌ها از اقصی نقاط جهان در یک نقطه، معجزه عظیمی است که در این راه خود را خادمِ زائران دلداده و راهی می‌دانیم که انشاء الله زمینه سازِ ظهور حجت نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر نیازی که استان‌های زائر پذیر در خصوص اربعین داشته باشند را تأمین نماییم افزود: ستاد اربعین وزارت دفاع با توجه به گرمی هوا و نیاز زائران به آب آشامیدنی گوارا، در راستای درخواست مسئولانی استانی و دستور وزیر دفاع، ۴ دستگاه یخ ساز در منطقه مرزی مهران و خسروی مستقر کرد.

رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع افزود: این دستگاه‌ها ظرفیت تولید ۲ هزار کیلو یخ خرد شده در طول روز را دارند.

وی تأکید کرد: وزارت دفاع تمامی ظرفیت‌های خود را برای خدمت رسانی به زائرین راهپیمایی عظیم اربعین و آسایش آنان به کار خواهد گرفت.