نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: فرزندی از فرزندان این سرزمین جان باخته است و اگر قرار باشد کسی مدعی حق او باشد، وظیفه ما نمایندگان مردم است.

به گزارش مرور نیوز، سارا فلاحی نماینده ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس در جلسه روز یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به درگذشت مهسا امینی گفت: فرزندی از فرزندان این سرزمین جان باخته است و اگر قرار باشد کسی مدعی حق او باشد، وظیفه ما نمایندگان مردم، دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز دشمنی که دستش به خون جوانان این سرزمین آلوده است، با تحریف و تحریم به جنگ باورهای ما آمده و خواب سیاه تجزیه ایران زمین را دیده است؛ در این شرایط باید خواب سیاه دشمن را به مرگ ابدی اش پیوند بزنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از سوی دیگر نیز نباید دست بی‌خیالی را زیر سر غفلت بگذاریم و تا بحران بعدی، بی‌خیال شویم، بلکه باید فکر و تدبیر کنیم و حرفهای کارشناسی بزنیم و تسویه حساب سیاسی نکنیم و صف بندی ها را عمیق نکنیم، مطالبات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار دهیم و فکر کنیم که چه بر سر ما آمده که جوانان سرزمین را به تریبون های دشمن واگذار کردیم.

امروز دشمنی که دستش به خون جوانان این سرزمین آلوده است، با تحریف و تحریم به جنگ باورهای ما آمده و خواب سیاه تجزیه ایران زمین را دیده است؛ در این شرایط باید خواب سیاه دشمن را به مرگ ابدی اش پیوند بزنیم

فلاحی تاکید کرد: همواره در طول تاریخ هرجا سرزمین ما مورد هجمه دشمن قرار گرفته است بر بستر بی مبالاتی ما و بی کفایتی و ضعف های ما بوده است و اگر نه دشمن کارش دشمنی است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های زنان جامعه اسلامی، گفت: زنان در دوران دفاع مقدس در تمام شرایط این سرزمین، در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بوده اند؛ اگر ما از ظرفیت زنان انقلاب اسلامی استفاده نکنیم دشمن از ظرفیت آنها استفاده خواهد کرد.

باید فکر و تدبیر کنیم و حرفهای کارشناسی بزنیم و تسویه حساب سیاسی نکنیم و صف بندی ها را عمیق نکنیم، مطالبات اقتصادی مردم را مورد توجه قرار دهیماین نماینده مجلس همچنین با بیان اینکه «باید تصمیمات درست بگیریم و مدیرانی که تصمیمات غلط می‌گیرند و مدیران غافل و جاهل که نقش‌شان بیشتر از جاسوسان دشمن است را برکنار کنیم»، اظهار کرد: نباید التهاب به این سرزمین وارد شود و در زمین دشمن بازی کنیم؛ تصمیم غلطی مانند قطع مزایای شاغلان مناطق جنگی یکی از همان تصمیمات غلطی است که آب را در آسیاب دشمن می‌ریزد. امیدواریم به سمت و سویی برویم که دشمن دیگر جرأت و اجازه نفوذ در باورهای مردم ما را به خودش ندهد.