امیر سرتیپ خلبان واحدی گفت: ایران اسلامی اکنون وارد مرحله تازه‌ای از خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است.

به گزارش مرور نیوز، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه عهد سربازی که در مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی و به صورت همزمان در تمام یگان‌های نیروی هوایی ارتش در سراسر کشور برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران در حالی بیش از چهل سال از عمر پُر برکت خود را پشت سر گذاشته که از آن می‌توان به عنوان تنها انقلابی یاد کرد که در برابر همه دسیسه‌ها از کرامت و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اکنون وارد مرحله تازه‌ای از خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است.

وی تصریح کرد: امنیت ما برخاسته از اتکا به قدرت پروردگار، عنایت خاص حضرت ولی عصر(عج)، خواست ملت بزرگ ایران و فرزندان شریف ملت در نیروهای مسلح است. ایران در دوره طاغوت و بسیاری از کشورها این تجربه را دارند که اجاره دهندگان امنیت و بیگانگان و نیروهای نظامی خارجی آنها را تنها گذاشته و می‌گذارند چون آرمانی که دلیل موجه حضور در عرصه جنگ باشد را ندارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: در دنیای معاصر اگرچه جمهوری اسلامی ایران از سوی مستکبران جهان و ایادی داخلی در بسیاری از موارد، تحریم شده اما به اعتبار روحیه جهادی و اتکا به وعده نصرت الهی ملت ما و ایران عزیز سربلند، مظلوم و قوی است. به فضل پروردگار طراحی‌های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و حقوق بگیران آنها راه به جایی نخواهند برد.

امیر سرتیپ خلبان واحدی تاکید کرد: امروز و در مراسم عهد سربازی و تجدید پیمان با حضرت ولی عصر(عج)، می‌توانیم باافتخار به سربازی آن حضرت، اعلام کنیم که وابستگی محض در حوزه دفاعی در دوره طاغوت، به امنیت و قدرت دفاعی کاملا خودکفا، بومی و درون‌زا رسیده‌ایم.

وی گفت: حرکت پرشتاب پیشرفت کشور در بخش دفاعی که نمونه‌ای از پیشرفت و حرکت در لبه دانش، در حوزه‌های دانش بنیان است حاکی از توانایی ایران عزیز برای خنثی کردن تحریم‌ها و تهدیدها است. البته دشمن بیکار ننشسته اما همانگونه که تاکنون محاسبات‌شان درست از کار در نیامده بعد از این هم با وحدت ملی و هوشیاری ملت بزرگ و یکپارچه ایران تیرشان به سنگ خواهد خورد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: نمونه بارز دست قدرتمند جوانان ما در شکست توطئه‌های دشمن، نقش‌آفرینی آنها در جبهه مقاومت و حرکت مقدس دفاع از حرم، خدمات اجتماعی به ویژه در نهضت مردم‌یاری و مقابله با کرونا و در آخرین نمونه حضور میلیونی در آئین‌های مذهبی مانند راهپیمایی عظیم اربعین بود. اکنون در جبهه جهاد تبیین هم به این عزم و اراده نیازمندیم که قطعاً جوانان خستگی‌ناپذیر ما فعالانه در میانه میدان حضور خواهند داشت.

امیر سرتیپ خلبان واحدی خاطرنشان کرد: ما امروز و در این مراسم باشکوه با امام عصرمان بیعتی دوباره می‌کنیم و عهد می‌بندیم که تا ظاهر شدن طلیعه حکومت مهدوی تا آخرین قطره خون‌مان در مسیر ولایت و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ثابت‌قدم بمانیم.