فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عده قلیلی از جوانان کشور تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفتند و به این جوانان اندک می‌گویم مهره شطرنج سیاسی دشمن و پیاده‌نظام ژنرال‌های سیاسی آنها علیه کشور بزرگ ایران نشوید.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز(دوشنبه ۱۸ مهرماه) در دومین کنگره ملی شهدای ورزش کشور که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خداوند بزرگ را سپاسگزارم که در این لحظه های نورانی و در آستانه فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام(ص) مظهر رحمت واسعه الهی آن بشیر نظیر، آن سراج منیر رحمت و العالمین آن فلسفه خلقت آسمان‌ها و زمین که برای مومنان و سعات آن‌ها حریص بود و رئوف و رحیم.

وی افزود: امروز توفیق حضور و میهمانی در فضای بیش از ۵ هزار شهید جامعه پرافتخار ورزش کشور پیداکردم. ۵ هزار ستاره درخشان و بدون غروب که بر آسمان افتخارات این میهن بزرگ و به خصوص عرصه ورزش کشورمان تابناک و درخشان هستند.

فرمانده کل سپاه گفت: خوشحال هستم که در جمع صمیمی خانواده های معزز و صبور و نجیب شهیدان والامقام من هستم آن عزیزانی که آرزوهای خود را برای عزت، امنیت، اقتدار و منزلت این کشور بزرگ قربانی کردند. 

وی افزود: یک تفاوت بین خانواده عزیز شهیدان و شهیدانشان وجود دارد که یک تفاضل و یک ارزش کم نظیر است آن اینکه شهید در شهادت و آرزوی خود می‌رسد و به ملاقات خدا به جاودانگی. اما، خانواده شهید همه آرزوی خود را فدا می‌کند و این سخت تر و هنر بزرگتری است.

سرلشکر سلامی گفت: امروز دشمن سناریویی را در پیش گرفته است و با اقدامات شیطانی از طریق رسانه‌ها در حالی که ما میبینیم از درون اتاق های فکر در واشنگتن و نیویورک و در پایتخت و برخی کشورهای اروپایی و عوامل آن در ریاض برای بر هم زدن این شکوه برای تخریب دستاوردهای بزرگ حاصل خون شهیدان است. دشمن نمی‌تواند درخشش‌های ایران اسلامی را ببیند، دشمنان نمی توانند ایران عبور کننده از فراز تحریم‌ها را ببینند، دشمنان نمی توانند ایران سربلند و عزتمند و  ایران فاتح قله های سخت ایران را ببینند. 

وی هشدار داد: دشمنان ما نمی‌توانند این همه درخشش را ببینند، نمی‌توانند ایران بزرگ، ایران فاتح، ایران عبور کننده از فراز تحریم‌ها را ببینند. دشمنان می‌خواهند نبرد را به درون ذهن و قلب جوانان ما بکشند. عده قلیلی از جوانان کشور تحت تاثیر القائات دشمن قرار گرفتند و به این جوانان اندک می گوییم دشمن را بشناسید و مهره شطرنج سیاسی دشمن علیه کشور بزرگ ایران نشوید. شما نباید پیاده‌نظام ژنرال های سیاسی دشمنانمان بشویید. این دشمنان هرگز خیرخواه شما نیستند و آنها را می شناسیم. اینها شیطانند. 

ادامه دارد...