رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی گفت: در شرایط کنونی جامعه مشاهده می‌کنید که معاندین و منافقین که در گوشه و کنار جامعه پنهان شده بودند با کوچکترین موضوع از پناهگاه خود بیرون آمدند و چهره واقعی را خود را نشان می‌دهند.

​به گزارش مرورنیوز، لاله افتخاری رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی عصر امروز در همایش وحدت در شهرستان ورامین که با حضور بانوان و دختران انقلابی برگزار شد، اظهار کرد: دختران دیار ۱۵ خرداد ورامین افتخار آفرین و افتخار ساز هستند و به خود افتخار کنید که در دشت ورامین هستید.

وی ضمن تبریک هفته وحدت، گفت: تبریک عرض می‌کنم مقاومت و استقامت شما بانوان افتخار آفرین را که در حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی سخت کوش هستید، در شرایط کنونی جامعه مشاهده می‌کنید که معاندین و منافقین که در گوشه و کنار جامعه پنهان شده بودند با کوچکترین موضوع از پناهگاه خود بیرون آمدند و چهره واقعی را خود را نشان می‌دهند، در این شرایط است که افراد خودی و غیر خودی مشخص می‌شود.

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی افزود: دشمن نمی‌خواهد محور استقامت، مقاومت، وحدت پایدار باشد و با این حرکت جنگ احزاب راه انداختند، شما مشاهده می‌کنید دشمنان نظام با تمام مهره های خود وارد میدان شده، شما می بینید در اغتشاشات اخیر زنان را وارد میدان کردند و در گوشه و کنار سرزمین جنگ احزاب و جدایی طلبی به راه انداخته اند‌.

افتخاری تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف موفقیت چشمگیری بدست آورده است و توانسته به عرصه رده های بالای علمی در جهان دست یابد و مشاهده می‌کنید که در حوزه دفاعی و پهپادی جزو کشورهای برتر جهان هستیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر می‌بینید در عرصه های ورزشی و میادین بین المللی زنان و دختران ایرانی با حجاب کامل، وارد میدان مبارزه می‌شود و می‌بینید که حجاب محدودیت نیست و در این مسیر  رتبه های اول را بدست آوردند.

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن نه با جمهوری اسلامی، بلکه با جمهوری اسلامی ایران مقتدر، مخالف است، فرقی نداشت ایران قوی با هر دین و مذهبی پیشرفت می‌کرد آنان مخالفت می‌کردند و می‌بینید دین اسلام باعث پیشرفت و توسعه نظام اسلامی شده است.

افتخاری تاکید کرد: دشمنان نظام با شعار و محور دوگانه سازی سعی در ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی، حتی به حریم خانواده را دارد، در این دوگانه سازی حریم خانواده و حرمت زن را هدف قرار دادند تا حرکت خانواده از بین برود و در این برنامه هایی که اجرا می‌کردند نفرت سازی در جامعه را ترویج دادند.

وی اظهار کرد: دشمنان نظام با ایجاد اپلیکیشن جدید فضای مجازی را در کشور در دست گرفتند، با استفاده از این فضای مجازی سعی در تفرقه انگیزی و ایجاد آشوب در کشور کردند و از طریق همین اپلیکیشن ها فتنه سازی را در جامعه ترویج دادند.

رئیس جمعیت زنان انقلاب اسلامی در پایان گفت: در حوزه حجاب به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد، از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم و فضای آزاد برای بیان مشکلات در دانشگاه‌ها ایجاد شود تا جوانان تحصیل کرده موضوعات و مشکلات کارشناسی شده را بررسی کنند.