نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده قصد اسائه ادب به جایگاه علی دایی را نداشته اما حرف بنده این است افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت کشور کمک کنند.

به گزارش مرور نیوز، سید کاظم موسوی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: ما با اغتشاش در هر کجایی از کشور و در ممالک مسلمان مخالف هستیم. اخیراً هم در اردبیل یک اتفاق پیش آمد و خانواده‌ای که متوفی داشتند بسیار محترم و باشخصیت و متدین هستند و در انقلاب سهم دارند و آن دختر عزیز و خواهر بزرگوار از دست رفت، خداوند متعال ایشان را بیامرزد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده موضع انقلابی خود را بیان کردم اما باید بگویم علی دایی اسطوره‌ای بوده که در دوره هشتم مجلس بنده ایشان را به عنوان وزیر ورزش معرفی کرده بودم و هرگز به ساحت ایشان اسائه  ادب نکردم و کاری به این کارها ندارم اما موضع من این بوده که افرادی که صاحب جایگاه اجتماعی هستند باید به آرامش و امنیت این انقلاب و کشور کمک کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: ما نباید بنزین روی آتش بریزیم چرا که دشمن دنبال کشته‌سازی است و کلید واژه اصلی دشمن همین موضوع است. ما باید بیدار باشیم، مردم اردبیل حسینی و ابوالفضلی هستند.  کریم بنزما آن فوتبالیست معروف که چند شب پیش توپ طلایی را دریافت کرد درباره اغتشاشات ایران از ایشان سوال کردند و در جواب گفت حجاب از اصل اساسی اسلام است لذا ما از اینها انتظار داریم وگرنه مشکل و دعوایی با کسی نداریم. بنده فرد بی ادبی نیست. جمله ای را به نقل از بنده در رسانه منتشر کردند که صحت ندارد. بنده جانم را به تک تک جوانان حسینی و ابوالفضلی اردبیل تقدیم می کنم.