نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:در لایحه بودجه مصوب شد که در صورت حذف ارز ترجیحی دولت موظف است کالاها را با نرخ شهریور ۱۴۰۰ به مردم ارائه دهد؛ ارز ترجیحی حذف شد اما هیچ یک از کالاها با نرخ شهریور ۱۴۰۰ ارائه نشد.

به گزارش مرور نیوز، محمدعلی محسنی بندپی نماینده نوشهر و عضو کمیسیون بهداشت مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۲۷ مهر مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: امیدوارم وزیر جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عملکرد خوب خود و رضایت بازنشستگان، کارگران، معلولان و جامعه هدف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اعتماد نمایندگان پاسخ دهد.

وی همچنین در تذکر دیگری اظهار کرد: در لایحه بودجه مصوب شد که در صورت حذف ارز ترجیحی دولت موظف است کالاها را با نرخ شهریور ۱۴۰۰ به مردم ارائه دهد؛ ارز ترجیحی حذف شد اما هیچ یک از کالاها با نرخ شهریور ۱۴۰۰ ارائه نشد؛ این موضوع موجب شد که سفره مردم به شدت تنگ‌تر شود و اقتصاد تحت شعاع قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این شرایط گروه‌هایی که حقوق ثابت دارند مانند کارمندان، کارگران، معلمان و سایر اخاد جامعه بیشتر به سختی افتادند. هر چند لایحه متناسب‌سازی حقوق قدم مثبتی در این زمینه بود اما باید طرحی نو در اقتصاد کشور انداخت و تیم اقتصادی دولت باید فکر نو بکند تا معیشت مردم بیش از این سخت‌تر نشود.