رئیس جمهور در پیامی از رئیس و نمایندگان مجلس خواست شرایط ادامه خدمت سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را فراهم کنند.

به گزارش مرور نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی از رئیس و نمایندگان مجلس خواست شرایط ادامه خدمت سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت را فراهم کنند.

متن این پیام که توسط وزیر صمت در صحن علنی مجلس قرائت شد، به شرح ذیل است:

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر قالیباف

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران

احتراماً،

ضمن تقدیر از همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با دولت مردمی و تاکید بر و جایگاه و اختیارات مجلس شورای اسلامی تمایل داشتن برای تبیین اقدامات و برنامه های دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت شخصاً در جلسه شرکت نمایند. لکن به دلیل همزمانی سفر و با هم زمانی سفر با نخست وزیر ارمنستان به تهران و میزبانی اینجانب و اهمیت این سفر در روابط دو جانبه و منطقه‌ای امکان حضور در جمع شما بزرگواران فراهم نشد.

با عنایت به اقدامات مثبت دوره یک ساله و برنامه‌های تحولی پیش‌بینی‌شده وزیر محترم در حوزه‌های مختلف صنعت، معدن و تجارت انتظار دارم، نمایندگان محترم با آرای خویش امکان ادامه خدمت این مدیر پاکدست و پرکار و تحولی را فراهم نمایند. تا ان‌شاءالله با برخورداری از این حمایت و اعتماد و بهره‌گیری از دیدگاه های تخصصی و نقدهای سازنده نمایندگان محترم به ویژه درخواست کنندگان استیضاح با روحیه مضاعف بهبود و ارتقای این وزارتخانه مهم و اثرگذار را پیگیری نمایند.

دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

سید ابراهیم رئیسی