محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری شد.

به گزارش مرور نیوز، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود که صبح امروز سه‌شنبه ۱۰ آبان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شیراز و اغتشاشات اخیر گفت: اجتماع پر شور مردم در شهرهای مختلف در تشییع پیکر شهدای اخیر و محکومیت اغتشاشات، نشان می‌دهد مردم مخالف آشوب هستند و دست رد به تلاش‌های همه‌جانبه دشمنان زدند.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در حوزه تولید وقتی اقدامات نتیجه داشته باشد، هم زمان کمک می کند حجم عظیم نقدینگی در کشور به سمت تولید برود و در گذر زمان هم به افزایش رفاه مردم کمک می‌کند، از این منظر توجه به شاخص‌های تولیدی کشور بسیار مهم است.

سخنگوی دولت ادامه داد: تولید ناخالص داخلی ما در ۳ ماهه ابتدایی امسال رشد ۳,۱ داشت و رشد بخش صنعت در همان زمان ۵,۱ درصد رشد داشتیم. در بخش فولاد نیز رشد ۹,۹ درصدی داشتیم. 

وی افزود: ما در تولید ۵۰۰ محصول تجهیزات پزشکی، ۲۵ درصد افزایش صدور پروانه تولید داشتیم. در صنعت کاغذ نیز که دولت وعده خودکفایی داده بود، امسال تا جای ممکن کاغذ کتب درسی از تولید داخلی استفاده شد و بسیاری از کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل به همین دلیل فعال شدند که در پنج ماه ابتدایی امسال ۶,۶ درصد رشد در این زمینه داشتیم. در ساخت تلویزیون نیز پنج ماه ابتدایی امسال ۲۵ درصد رشد داشتیم.

سخنگوی دولت خبر داد: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای محسن منصوری با حکم رئیس جمهور به عنوان معاون اجرایی به سرپرستی نهاد ریاست جمهوری انتخاب شدند.

ادامه دارد...