رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بوسنی و راهیابی به مسابقات پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بوسنی و راهیابی به مسابقات  پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه ، غرور انگیز و با‌ شکوه  تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بوسنی و راهیابی به مسابقات  پارالمپیک پاریس را به ملت عظیم الشان ایران تبریک می‌گویم.

موفقیت ها و پیروزی های پی در پی این روزهای فرزندان ایران اسلامی در رشته‌های مختلف ورزشی در آوردگاه های جهانی ورزش، تجلی بخش اراده، توانمندی و ظرفیت های درخشان این سرزمین برای فتح قله های رفیع افتخار در عرصه های گوناگون است.

همت سترگ و والای یکایک پدیدآورندگان این دستاورد های بزرگ را می‌ستایم و با قدردانی از کادر فنی و قهرمانان تیم والیبال نشسته کشور عزیزمان در رویداد اخیر، سربلندی جامعه ورزش میهن اسلامی در میادین حساس پیش رو را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

 رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

بیشتر بخوانید:

آیت الله رئیسی قهرمانی تیم والیبال نشسته ایران را تبریک گفت