عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن نمی‌تواند وحدت و یکپارچگی نژادهای ایرانی را حول محور اسلام و ولایت تحمل کند

به گزارش مرور نیوز، محمدحسین صفارهرندی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم بزرگداشت سه شهید والامقام مدافع امنیت، آرمان علی‌وردی، سلمان امیراحمدی و محمدجواد رحیمی که با حضور نورانی پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس به میزبانی مسجد امام هادی (ع) شهرک انقلاب این شهر برگزار شد، به تبیین جایگاه شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت و ابعاد مختلف فتنه اخیر پرداخت و اظهار کرد: حضور در محافل شهدا نشانه هوشمندی معنوی و انقلابی است.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ۳۴ سال از پایان جنگ هشت ساله گذشته است و ما هرگز عزیزی که مقداری از استخوان‌های او را آورده‌اند، نمی‌شناسیم، اما می‌آییم تا بگوییم در اهلیت شما شهدای عزیز هستیم، افزود: وصیت‌نامه، خاطرات و تصاویر به‌جای مانده از شهدا را می‌خوانیم و می‌بینیم و آن‌ها به‌روشنی می‌گویند که برای چه رفتند.

وی خاطرنشان کرد: در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا به دست برنداشتن از دامان، ولی‌فقیه زمان و حمایت از ولایت توصیه شده است؛ این یکی از رموز نورانی این راه هدایتگر است و به‌واقع شهدا مردانه پای حرف و هدفشان ایستادند و به قول سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی تا کسی شهید نباشد، شهید نمی‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهدایی همچون آرمان علی‌وردی و سلمان امیراحمدی از جنس آرمان‌های نورانی شهدای کربلا هستند، تصریح کرد: یک سؤال بسیار مهم این است که چرا در این فتنه، همه تیرها به سمت رهبری نشانه رفته است و دهان‌های کثیف وقتی گشوده می‌شود، هرزگی‌هایی می‌بینیم و الفاظ رکیکی می‌شنویم که تابه‌حال سابقه نداشته است؟

 صفارهرندی با اشاره به اینکه دشمن نمی‌تواند وحدت و یکپارچگی نژادهای ایرانی را حول محور اسلام و ولایت تحمل کند، گفت: اینکه ایرانی هر روز به حوزه‌های نفوذ و اقتدار ابرقدرت‌ها وارد می‌شود و آن‌ها را بیرون می‌راند، برای آن‌ها قابل‌تحمل نیست؛ به عبارت دیگر، فتنه این روزها حاصل رعب و وحشت دشمن از قدرت مردم ایران است.

وی با بیان اینکه فتنه اخیر خسارات زیادی را در حوزه امنیت، سرمایه‌گذاری و اعتبار جهانی به کشور تحمیل می‌کند و جوانان ما باید به دور از هیجان‌زدگی این مسأله را درک کنند، افزود: دشمنان می‌دانند نمی‌توانند حکومت جدیدی را در ایران مستقر کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: آن‌ها به دنبال رفاه مردم ما نیستند؛ بلکه خواهان هرج‌ومرج در ایران هستند؛ کسانی که به‌وضوح ژن ایرانی را خطرناک عنوان و فیلم‌هایی نظیر ۳۰۰ را ساختند، اکنون خود را حامی ملت و تمدن ایرانی معرفی می‌کنند.