دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی ضمن تسلیت شهادت برخی هموطنان عزیزمان در شهر ایذه، حمله اغتشاشگران به اماکن دولتی و عمومی و حوزه علمیه ایذه را محکوم کرد.

به گزارش مرور نیوز، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی ضمن تسلیت شهادت برخی هموطنان عزیزمان در شهر ایذه، حمله اغتشاشگران به اماکن دولتی و عمومی و حوزه علمیه ایذه را محکوم و تاکید کرد که بی شک دست استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش در این حادثه نمایان است و نیروهای امنیتی و نظامی کشور پاسخی عبرت آموز به آنان خواهند داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

حمله تروریستی دشمنان ایران اسلامی در شهر ایذه و به شهادت رساندن و مجروح ساختن برخی هموطنان عزیزمان اندوهی بزرگ بر روح و جان ملت شهید پرور ایران انداخت.

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی که چشم دیدن سرافرازی و سربلندی مردمان این سرزمین را ندارند، فاجعه ای دوباره رقم زدند و بخشی دیگر از جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی را رونمایی کردند. روزی با تحریم ظالمانه و جلوگیری از ورود دارو و مایحتاج ضروری به کشور، روزی با عملیات رسانه ای و تبلیغاتی و امروز نیز با ترور مستقیم شهروندان ایرانی، هر روز این پازل نکبت بار را تکمیل می کنند؛ غافل از اینکه مردم شریف ایران اسلامی در مقابل دشمنان خود محکم و استوار ایستاده و با هر عملیات دشمن، مصمم‌تر از گذشته به سوی اهداف متعالی خویش حرکت می‌کند. بی شک دست استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش در این حادثه نمایان است و نیروهای امنیتی و نظامی کشور پاسخی عبرت آموز به آنان خواهند داشت.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار خوزستان و ایذه و آحاد ایرانیان تسلیت عرض نموده و ضمن محکومیت این واقعه و حمله به مراکز دولتی و عمومی و حوزه علمیه ایذه، از مسئولین امر درخواست برخورد قاطع با عاملان، آمران و حامیان را دارد. خداوند متعال به مجروحان حادثه شفای عاجل و به خانواده های داغدار صیر و اجر جزیل عطا فرماید.»