کنعانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تحریم صدا و سیما⁩ و پرس تی وی⁩ استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست.

به گزارش مرور نیوز، ناصر کنعانی روز جمعه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تحریم صدا و سیما⁩ و  پرس تی وی⁩ به‌ منظور ممانعت از رسیدن رأی و نظر ایران⁩ به جهانیان، استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران و باز گذاشتن دست و دهان شبکه‌ها و رسانه‌های تروریستی برای شرارت آفرینی علیه ملت ایران است.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: تحریم صدا و سیما⁩ و پرس تی وی⁩ استمرار نقض فاحش حقوق ملت ایران توسط دولت آمریکاست. جنایات آمریکا علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل پایان ندارد.

به گزارش ایرنا، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا در تداوم رویکردهای دوگانه واشنگتن ، دیپلماسی توام با فشار و تحریم، ۲۵ آبان ماه از تحریم رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و چند خبرنگار این رسانه خبر داد؛ بر این اساس پیمان جبلی، محسن برمهانی، احمد نوروزی، یوسف پورانواری، آمنه‌سادات ذبیح‌پور و علی رضوانی در فهرست تحریم‌های این کشور قرار گرفتند.

وزارت خزانه داری آمریکا برای اعمال این تحریم‌ها ادعاهای واهی چون پخش اعترافات اجباری از بازداشت شدگان ایرانی، دوتابعیتی‌ها و شهروندان خارجی از این رسانه را مستمسک قرار داده است.

تکرار ادعاهای آمریکا علیه کشورمان در حالی صورت می گیرد که رهبر انقلاب اسلامی از ابتدای حوادث اخیر چندین‌بار به برنامه‌ریزی دشمن از ماهها قبل برای ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور اشاره کرده‌اند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۴ خردادماه سال جاری در حرم مطهر امام خمینی(ره) در بیاناتی تأکید کردند که: «امروز مهم‌ترین امید دشمنان برای ضربه زدن به کشور، امید بستن به اعتراضات مردمی است. امیدشان به این است که بلکه بتوانند با کار روانی، با فعّالیّتهای اینترنتی و فضای مجازی و انواع و اقسام اینها، با پول، با مزدورپروری، مردم را در مقابل نظام اسلامی و جمهوری اسلامی قرار بدهند.»