سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، امروز (جمعه)، در یک رشته توئیت گفت زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیانش به صدا درآمده است.

به گزارش مرور نیوز ، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز (جمعه)، در یک رشته توئیت گفت زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیانش به صدا درآمده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد: «زنگ‌های خطر برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن به صدا درآمده است؛ بحران و بن بست سیاسی و امنیتی داخلی در اسرائیل، تسری مقاومت ضداشغالگری از غزه به کرانه غربی و سرزمین های اشغالی ۱۹۴۸، جهانی شدن نفرت از رژیم اسرائیل که ابعادی از آن در حاشیه ‎جام جهانی فوتبال در ‎قطر دیده می‌شود».

‌وی افزود: «تصویب قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در معرفی روز تأسیس «اسرائیل» به روز «فاجعه و ‎نکبت» و ...تمرکز رژیم ‎آپارتاید صهیونیستی و حامیان آن بر ایران هراسی، تلاشی مذبوحانه و نافرجام برای انحراف انظار از مسئله ‎فلسطین و دادن تنفس مصنوعی به اسرائیل در حال مرگ است».

کنعانی خاطرنشان کر‌د: «تقلّای رژیم اسرائیل با حمایت رژیم آمریکا به منظور سازش با تعداد بیشتری از دولت‌ها تأثیری در تقلیل تنفر ملت‌های جهان نسبت به این رژیم و ماهیت نامشروع آن نخواهد داشت.

وی بیان کرد: پیروز واقعی جام جهانی، ملت فلسطین و شکست خورده آن رژیم صهیونیستی است».