رئیس جمهور با اشاره به مطالبه‌های مردم نسبت به اتصال ریلی و رفع کمبود آب گفت: برطرف شدن مشکلات احتمالی در خصوص طرح‌ها و پروژه های سفر قبلی در دستور کار است.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله ابراهیم رئیسی در بدو ورود به شهرستان بیرجند در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خراسان جنوبی معروف به استان علم و فرهنگ است، افزود: لازم است از همه بزرگان و علمای استان یاد کنیم و یادشان را گرامی بداریم.

وی با اشاره به اهداف سفرش به خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های زیادی بوده که همواره مورد توجه دولت است، گفت: در سفر اول مصوباتی بر اساس نیازهای استان داشته‌ایم که اقداماتی هم توسط مسئولان استانی و کشوری انجام شده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در این سفر مصوبات سفر اول را دنبال می‌کنیم، گفت: همچنین برخی از پروژه‌ها و طرح‌ها به نتیجه رسیده که افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به مطالبه‌های مردم نسبت به اتصال ریلی و آب بیان کرد: رفع موانع و مشکلات احتمالی نسبت به طرح‌ها مورد در این سفر بررسی می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه خراسان جنوبی به فرهنگ و علم معروف است، گفت: نسبت به مردم خراسان جنوبی علاقه خاصی دارم و این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وی در سفر اول مصوباتی بر اساس نیازهای استان داشتیم که با استفاده از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان اقدامات خیلی خوبی در این زمینه انجام شده است.

رئیس جمهور با بیان این که راه آهن به نتیجه رسیده و اقدامات مقدماتی آن در حال انجام است، گفت: در حوزه اجرای مسکن ملی هم اقدامات خیلی خوبی در خراسان جنوبی انجام شده است و روند کار مسکن ملی را خودم در همه استان‌ها دنبال می‌کنم.

رئیسی افزود: با وجود همه کارشکنی‌های که دشمن انجام می‌دهد، مردم ایران اسلامی با مقاومت در برابر توطئه‌های دشمن به راه خود که توسعه و پیشرفت ایران است ادامه می‌دهند.