رئیس جمهور گفت: به دنبال این هستیم چهره مناطق مرزی و روستایی را با تلاش مردم و دولتمردان، سپاه پاسداران و بسیج در مدت کوتاه تغییر دهیم.

به گزارش مرور نیوز، سیدابراهیم رئیسی، امروز جمعه ۲۵ آذر در جمع مردم روستای مرزی لانو بخش درح با اشاره به اینکه امروز توفیق حضور در این مناطق را داشتم، اظهار کرد: نگاه تمام نیروهای انقلاب به این منطقه نگاه رفع محرومیت و مشکل است.

وی با بیان اینکه امروز همه برای حل مشکلات مردم منطقه در تلاش هستند، افزود: با تلاش همگان و پیگیری و تلاش دولت که وظیفه خود می‌داند و همکاری بسیج و سپاه پاسداران به دنبال این هدف هستیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه بسیاری از کارها در حال انجام شدن است،  تصریح کرد:  گروه‌های جهادی، سپاه پاسداران و بخش‌های آبرسانی در این منطقه کاملا مشغول هستند تا روستاها را از محرومیت بیرون آورند.

رئیسی با بیان اینکه حضور روستائیان در روستاها دارای اهمیت است، اظهار کرد: حضور روستاییان در حاشیه شهرها باعث افزوده شدن مشکلات خواهد شد؛ در حالی که اگر این روستا به عنوان یک مجموعه تولیدی موثر فعال شود نه تنها روستا بلکه همه شهرها از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز در روستاها زنان و مردان به تولید مشغول هستند، افزود: جوانان با تلاش مضاعف و با کمک تمام بخش‌ها و دستگاه‌ها به رونق روستاها کمک کنند و دولت نیز خود را موظف به پشتیبانی می‌داند.