در سومین سالگرد شهادت دو فرمانده بزرگ قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسمی در بغداد برای گرامیداشت راه این دو شهید برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، در سومین سالگرد شهادت دو فرمانده بزرگ قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، مراسمی در بغداد برای گرامیداشت راه این دو شهید برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم که از جمله از آنان سران احزاب سیاسی و فرماندهان گروه‌های مقاومت عراق بودند، بر ادامه مسیر این دو شهید در مقاومت در برابر تروریسم و تلاش برای حفظ شرافت و استقلال سرزمین تاکید کردند. سخنرانان در این مراسم تاکید کردند خون این دو شهید باعث قدرت گرفتن مقاومت شد.

هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح در سخنرانی خودش در این مراسم گفت: «حاج سلیمانی در لبنان، فلسطین، یمن و بحرین هم حضور داشت. ما باید روحیه مقاومت را تثبیت کنیم. باید از چارچوب‌های محدودکننده خارج شویم و به سراغ چارچوب‌های گسترده‌تر برویم.»

قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق هم در این مراسم گفت: «دشمنان راهی ندارند جز اینکه به دنبال نفوذ در بین جوانان ما باشند و با ایجاد تصورات جعلی، مشکلات داخلی به وجود بیاورند.»

سید عمار الحکیم رئیس جریان الحکمه عراق گفت: «ما معتقدیم جنایت بی‌رحمانه‌ای که در حق فرماندهان پیروزی در فرودگاه بین المللی بغداد رخ داد، اشتباه بزرگ و نابخشودنی آمریکا در حق عراقی‌ها و میهمانان آنان بود.»