اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) ۲تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها که با هدایت خارج از کشور قصد ایجاد ناامنی در جنوب شرق کشور را در ماه‌های اخیر داشتند، منهدم شد.

به گزارش مرور نیوز، اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) ۲تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها که با هدایت خارج از کشور قصد ایجاد ناامنی در جنوب شرق کشور را در ماه‌های اخیر داشتند، منهدم شد.

در اطلاعیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری قرارگاه قدس نیرو زمینی سپاه و فراجا عناصر وابسته به شبکه عبری، غربی و عربی در جنوب شرق زیر ضربه قرار گرفته و عناصر وابسته به آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

در بخش از این اطلاعیه آمده است پیرو اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) ۲ تیم وابسته به گروه تروریستی تکفیری داعش و تعدادی از عناصر بیعت کننده با آنها که با هدایت خارج از کشور قصد ایجاد ناامنی در جنوب شرق کشور را در ماه‌های اخیر داشتند با عنایت خداوند متعال شناسایی شد و زیر ضربه قرار گرفتند و منهدم شدند.

اداره کل اطلاعات سیستان اضافه کرد: یکی از اهداف این تیم‌ها گروگانگیری اتباع خارجی و تجار در چابهار بوده است. اعترافات اعضای گروه‌ها که در میان آنها اتباع افغانستانی و تاجیکستانی نیز وجود دارد، نشان می‌دهد طراحی‌های گسترده‌ای برای ایجاد فضای ناامنی در جنوب شرق کشور داشته‌اند.