جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: روزگاری شیعه در دنیا جرأت ابراز وجود نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، شیعیان در جهان اقتدار پیدا کرده‌اند و این اقتدار مرهون انقلاب اسلامی است.

به گزارش مرور نیوز، سردار محمدرضا فلاح زاده، ظهر شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در یزد با اشاره به حضور پرشور مردم یزد و افتخار آفرینی این مردم در دوران ستمشاهی که برگ زرینی را در کارنامه خود ثبت کردند، اظهار کرد: مردم استان یزد در عرصه‌های مختلف اعم و عمرانی و اقتصادی و تولید ثروت برای کشور افتخارات بزرگی را خلق کردند.

وی افزود: مردم یزد همواره در روزهای سرنوشت ساز حضوری چشمگیر و پرشور در صحنه داشته‌اند و همواره دشمن را جنگ ترکیبی و شناختی ناکام گذاشته اند.

جانشین سپاه قدس عنوان کرد: امام خمینی (ره) با اتکا به خدا و استفاده از توان مردم و بها دادن به مردم، شاه را سرنگون کرد و تفاله‌های آمریکا را بیرون ریخت و با استفاده از توان فکری و تحرک مردم هشت سال دفاع مقدس را اداره کرد و با استفاده از همین مردم سازندگی و پیشرفت کشور را رقم زد و در ادامه جانشین برحق امام خمینی (ره) با توکل با خدا و با استفاده از همین مردم توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرد.

فلاح زاده ادامه داد: امام خمینی (ره) که اسلام امریکایی را کنار زد اسلام ناب محمدی که شامل اسلام صداقت، محبت بود را رقم زد و اگر روزی حضرت محمد (ص) اسلام را تبلیغ کرد ولی رفته رفته توسط بنی امیه و پادشاهان اسلام ناب را کنار زدند ولی امام خمینی دوباره اسلام ناب را احیا کرد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) خدمت بزرگی به شیعه کرد اظهار کرد: در کشورهای اسلامی منطقه شیعه در کجا بودند و در چه شرایطی زندگی می‌کردند ولی اگر امروز مشاهده می‌کنیم شیعه در تمام کشورها و حتی آفریقا سربلند و با قدرت در برابر ظلم قد علم کرده به خاطر خدمت امام خمینی (ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری بوده است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس با بیان اینکه شیخ زکزاکی تنها حدود نیم ساعت با امام خمینی (ره) دیدار کرد ولی امروز حدود ۱۵ میلیون شیعه در این کشور است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) خدمت بزرگی به ایران کرد و در شرایطی که در دوران قاجار و پهلوی برای ایران کاری نکردند امام خمینی دوباره باعث سربلندی ایران شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن در مرحله بعد جنگ شناختی را به کشور وارد کردند، تصریح کرد: برخی از مسئولان سیاسی کشورهای مختلف در حوادث اخیر بحران سازی کردند ولی اکثریت ملت ایران نگذاشتند دشمن به هدف خود برسد و به دشمن جواب نه دادند و یکبار دیگر اعلام کردند با آرمانهای انقلاب همراه هستند.

فلاح زاده با اشاره به اینکه دشمنان به همین اقدامات اکتفا نکردند و از روز اول با انقلاب مخالف بودند و صراحتاً اعلام می‌کردند چرا حکومت دینی برقرار کردید و چرا به زن شخصیت دادید و چرا حقوق بشر را از دیدگاه خداوند ترویج می‌دهید و چرا منکر همجنس گرایی هستید اظهار کرد: آنها نمی‌خواستند منافعشان در کشور از بین برود و ناراخت بودند که طرح‌های آمریکا را در منطقه نابود کردید و چرا داعش را در منطقه نابود کردید و چرا آمریکا را در منطقه منزوی کردیم.