رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:ا ین حضور پرشور، سیلی محکمی بر صورت کسانی است که علیه نظام فتنه و فتنه گری کردند،مردم محکم و استوار پای انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده اند.

به گزارش مرو نیوز ، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن‌ماه در شهر خون و قیام هم زمان با سراسر کشور در شهر مقدس قم در حال برگزاری است که در این مراسم شخصیت‌های و چهره‌های حوزوی حضور یافته و موجب افزایش شور و جلوه این راهپیمایی شده‌اند.

آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی  پرشور اظهار داشت: با این حضور گسترده، ان‌شاءالله انقلاب اسلامی پاینده خواهد بود و دشمنان مطمئنا نمی‌توانند کاری بکنند.

وی با تاکید بر اینکه این حضور پرشور، سیلی محکمی بر صورت کسانی است که علیه نظام فتنه و فتنه گری کردند، گفت:مردم محکم و استوار پای انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این حضور گسترده نشانه وحدت و یکپارچگی مردم است و پیام قاطع و روشنی برای دشمنان دارد.