فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: تمامی موفقیت‌های امروز کشور در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهدا است.

به گزارش مرور نیوز، سردار علی استادحسینی بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدیران،  مربیان و قهرمانان مدال‌آور ورزش بسیج استان البرز، اظهار داشت: اگر امروز کشور به موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون رسیده است مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و خون شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: تبیین ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز یکی از مهمترین وظایفی است که همه مسؤولان باید به آن آگاهی داشته باشند و به درستی این وظیفه را عملیاتی کنند.

فرمانده سپاه استان البرز خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه  حاضر شدند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

استاد حسینی تأکید کرد: از مهمترین افتخارات امروز کشور شهدا و خانواده شهدایی هستند که تکریم آنها از اولویت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز باید به درستی با آرمان‌های شهدا آشنا باشد افزود: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا را دارند که باید به درستی با آرمان‌های آنان مأنوس شوند.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: امروز جوانان باید در عرصه دیگری ادامه دهنده راه شهدا باشند و با آگاهی و بصیرت توطئه‌های دشمنان را نابود کرده و به خود آن بازگردانند.

استادحسینی در ادامه به قهرمانی ورزشکاران بسیجی این استان اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه با انجام فعالیت‌های ورزشی امکان پذیر است لذا باید این مهم بیش از پیش در بین جوانان امروز نهادینه شود.

وی تصریح کرد: برای رفع بسیاری از آسیب‌ها می‌توانیم ورزش را در جامعه نهادینه کرده و با ایجاد بسترهای لازم ورزش را به تمامی گروه‌های سنی تعمیم  دهیم.

استادحسینی با اشاره به اینکه ورزشکاران و مدال آوران موفق شده‌اند پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند بیان داشت: این موفقیت یکی از مهمترین افتخارات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قهرمانان ما وقتی حاضر نمی‌شوند که با ورزشکار صهیونیستی به مبارزه بپردازند افزود: این نیز یکی از افتخارات محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تأکید بر اینکه عوامل عکس انداختن ورزشکار ایرانی با نماینده رژیم صهیونیستی باید مواخذه می‌شدند، گفت: این ورزشکار در آن لحظه از این مهم آگاهی نداشته اما مربیان و سرپرستان و کسانی که در این کار دخیل بودند باید مواخذه می‌شدند.