فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید همواره بالاترین اثربخشی رزمی خود را از لحاظ روحی و جسمی داشته باشند.

به گزارش مرور نیوز، دریادار تورج حسنی مقدم در نهمین نشست هم‌اندیشی مسئولان سیاسی نیروهای مسلح استان گیلان - که به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا برگزار شد - روشنگری را نیاز همه اقشار کشور بویژه نسل جوان دانست و اظهار کرد: هرچه قدر بتوان به نسل جوان آگاهی بخشید، در همان راستا می توانیم با التزام اعتقادی و اخلاقی، عملکرد بهتری در جهت نیل به اهداف و آرمان های نیروهای مسلح داشته باشیم.

وی با اشاره به این‌که «هویت ما دفاع از هویت اسلام، انقلاب و کشور است»، گفت: نیروهای مسلح کشور بعنوان دست بلند نظام باید مظهر اقتدار ملت باشند. یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی این بود که همه اقشار مردم و جامعه را با مسائل سیاسی آشنا کرد و با این کار بر بصیرت مردم افزود.

وی میدان جهاد با دشمنان را گسترده و متعدد توصیف کرد و گفت: جهاد با دشمن در زمینه های مختلف امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در جریان است و برای دفاع از دستاوردهای اسلام و انقلاب می بایست با ایستادگی، مقاومت مدبرانه و همچنین حضور با بصیرت در صحنه بکوشیم.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا جوانان را نوک پیکان حملات فرهنگی دشمن دانست و افزود: استکبار جهانی در تلاش است به لحاظ فرهنگی و اعتقادی، توان روحی و جسمی جوان ما را در اختیار بگیرد؛ لذا می‌بایست ضمن شاخت دقیق و آسیب شناسی اهداف دشمن معرفت و شناخت نسل جوان خود را بالا ببریم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: کشور ما همواره مورد طمع دشمنان گردیده؛ چراکه آن‌ها با فضیلت ها و پیشرفت های کشور دشمن هستند، به همین منظور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید همواره بالاترین اثربخشی رزمی خود را از لحاظ روحی و جسمی داشته باشند.