معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به این‌که «رأی و حضور مردم در نظام، واقعی و تاثیرگذار است»، گفت: هدف ما برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و صیانت از آرای مردم است.

به گزارش مرور نیوز، سیدسعید شاهرخی در نشست هم‌اندیشی با زنان فعال استان قزوین اظهار کرد: ما انتظار داریم حضور بانوان در انتخابات پرشور و پررنگ باشد و در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها نیز برای انتخاب کردن و همچنین انتخاب شدن و کاندیداتوری، حضور حداکثری داشته باشند.

وی ادامه داد: ما در انتخابات، قانونمداری را ملاک اصلی می‌دانیم و با صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس، با تمام قوا انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد و گروه‌های مختلف سیاسی نیز با جدیت از اخلاق و قانون مداری عبور نکنند. شعار و هدف دولت تدبیر و امید از ابتدا رواج اخلاق و عدالت در جامعه بود و بداخلاقی‌های سیاسی نیز باید پایان یابد و آن‌هایی که از چارچوب‌ها خارج می‌شوند باید بدانند که مردم به عدالت، صداقت و شفافیت رأی می‌دهند.

وی در ادامه با تأکید بر «لزوم ایجاد خودباوری در بانوان» افزود: بانوان باید توانمندی‌های خود را باور کنند و به خودباوری لازم  برسند تا درهای پذیرفتن مسئولیت‌های اجتماعی، سیاسی  و فرهنگی را به روی خود بگشایند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان این‌که «حس مسئولیت‌پذیری زیادی در بانوان وجود دارد»، ادامه داد: بانوان با توانمندی‌ها و شایستگی‌هایی که دارند در بسیاری از امور و مسئولیت‌ها، عملکرد موفق‌تری نسبت به آقایان دارند و باید به این باور برسند که در راستای توانمندی‌های خود توانایی پذیرفتن مسئولیت‌های بیشتری را نیز دارند.

وی با بیان این‌که «رأی و حضور مردم در نظام، واقعی و تاثیرگذار است»، گفت: در مقاطع مختلف این حضورها کارکرد قوی داخلی و خارجی داشته و منجر به تقویت بنیان نظام و افزایش ضریب امنیت ملی شده و توطئه‎های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

وی در اشاره به اهمیت انتخابات‌ها در سرنوشت کشور، اظهارکرد: نتیجه آرای مردم مسیر حرکت مسئولان را مشخص می‌کند و نباید فراموش کنیم که این هنر مردم بود که با آرای خود در انتخابات سال 92 توانستند روابط ایران اسلامی را با جهان به شکل عزتمندانه‌ای شکل داده و باز تعریف کنند.

شاهرخی با اشاره به فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، گفت: در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز در سال آینده اهمیت دهیم و باید به رأی و نظر مردم با هر سلیقه و تفکر احترام بگذاریم. همه نخبگان، فرهیختگان، آحاد مختلف جامعه، تاثیرگذاران  در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم گام‎‎‎های موثری بردارند.