نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس با بیان تغییر ماهیت عملکرد بسیج گفت: همانگونه که بسیجیان دیروز در میدان جنگ سخت حضور داشته‌اند، امروز نیز می‌بایست در میدان‌های اقتصادی و جنگ نرم فعالیت کند؛ چون تاکتیک دشمن عوض شده است.

به گزارش مرور نیوز، سید حسین نقوی حسینی ظهر امروز در نشست مشترک با امیر خسروی فرمانده حوزه بسیج جلیل‌آباد و برخی از مسئولان و معتمدین این بخش اظهار داشت: یکی از منابع اصلی اقتدار و پایداری نظام جمهوری اسلامی، بسیج مستضعفین است که این الگو در کشورهایی مانند سوریه و یمن در حال پیروز شدن در برابر دشمنان، و در درون کشور نیز باعث پایداری نظام است.

وی تصریح کرد: بسیج تا به امروز به گونه‌ای عمل کرده که مورد احترام همه جریانات سیاسی و آحاد مردم شده و ملت به بسیج اعتماد می‌کنند، هر چند که ماهیت عملکرد بسیج در زمان‌های مختلف تغییر پیدا می‌کند، و همانگونه که دیروز در میدان جنگ سخت حضور داشته، امروز نیز می‌بایست در میدان‌های اقتصادی و جنگ نرم فعالیت کند؛ چون تاکتیک دشمن عوض شده است، دشمن می‌دانند که با جنگ سخت نمی‌تواند بر ملت ایران پیروز شوند.

نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه بسیجیان با همه کمبودها و محدودیت‌ها توانسته‌اند فعالیت‌های بسیار خوبی انجام دهند گفت: در برنامه ششم توسعه، احکام خوبی در حوزه فعالیت‌های بسیج در نظر گرفته شده است، که تصویب شده و امیدواریم دولت برنامه‌های خود را بر این اساس تبیین کند تا بسیجیان بتوانند اقدامات بهتر و بیشتری داشته باشند.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه چفیه بر گردن دارند، نشان از آن دارد که ایشان همیشه بسیجی بوده و روحیه بسیجی بودن خود را حفظ کرده است.

در ادامه این نشست امیر خسروی فرمانده حوزه بسیج جلیل‌آباد اظهار داشت: جلیل‌آباد دارای مردمی یک دل است که همین امر سبب شده، بسیاری از فعالیت‌ها با سرعت خوبی پیش رود.

وی تصریح کرد: هر چند که کمبود امکانات در بخش جلیل‌آباد، موانع بسیاری را برای ادامه فعالیت‌ها به وجود آورده؛ ولی نیروهای بسیجی به دلیل پشتکاری که دارند، همواره نقش پیش‌برنده داشته و توانسته‌اند فعالیت‌ها را به بهترین شکل انجام دهند.