دو عضو مرکزی شورای مرکزی خانه احزاب در جلسه مشترک با معاون سیاسی وزارت کشور از ضرورت توجه به احزاب و تشکیل میز احزاب در ستاد انتخابات کشور سخن گفتند.

به گزارش مرور نیوز، حسین کاشفی عضو شورای مرکزی خانه احزاب روز امروز (دوشنبه) در جلسه شورای مرکزی این تشکل صنفی در محل خانه احزاب ایران اظهار داشت: امروز دولت یازدهم یک فرصت است چرا که در گذشته شاهد حزب‌ستیزی بودیم.

کاشفی با تأکید بر اینکه مهمترین مشکل کشور تحزب است تصریح کرد: حزب برای اداره کشور درست شده و باید برای مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی جامعه و کشور برنامه داشته باشد.بنابر این اگر همه فقدان جایگاه تحزب را قبول داریم باید برای رساندن احزاب به جایگاه واقعی خود دست به کار شویم.

کاشفی خانه احزاب را یک فرصت دانست و خاطر نشان کرد: ما در خانه احزاب معتقدیم باید با برادری و برابری کارها را صورت دهیم.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب در پایان پیشنهاد کرد که نمایندگان احزاب اصلاح‌گرا، اصول‌گرا و معتدل دور هم جمع شوند و درباره فساد و چگونگی ریشه‌کن کردن آن در جامعه تصمیم‌گیری کند.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام مرتضوی کیاسری عضو شورای مرکزی خانه احزاب اظهار داشت: از آقای احمدی انتظار داریم که میز احزاب در ستاد انتخابات مستقر شود چرا که احزاب نیز برخی مسائل و خط قرمزها را نیز مدنظر قرار خواهند داد.

وی افزود: از ستاد انتخابات کشور می‌خواهیم که این تصمیم کاربردی و کارساز برای احزاب کشور را عملی کند.