در عملیاتی با پشتیبانی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه نجف سپاه پاسداران، گروه تروریستی در منطقه غرب کشور به هلاکت رسیدند.

به گزارش مرورنیوز،امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده هوا نیروزکرمانشاه گفت: طی درخواست قرارگاه نجف از هوانیروز کرمانشاه، یک تیم سبک از هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ عملیات انهدام تروریست‌ها در منطقه غرب کشور را انجام داد.

فرمانده هوانیروز کرمانشاه گفت: با توجه به حضور گروهک تروریستی در منطقه غرب کشور که تصمیم بر خراب کاری در کشور را داشتند با حضور کارکنان خدوم قرارگاه نجف و با پشتیبانی سنگین آتش هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تیم ۱۲ نفره تروریستی در طی عملیاتی موفقیت آمیز به هلاکت رسیدند و عملیات به نحوه شایسته به پایان رسید.

امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی در ادامه گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز آماده هر نوع عملیاتی در منطقه هستند که بخشی از آن در هلاکت و سرنگونی تروریست‌های متجاوز که ظهر دیروز در منطقه غرب به نمایش گذاشته است.

و همچنین وی گفت: اتحاد و همدلی کارکنان نیروهای مسلح در ارتش و سپاه موجب می‌شود که هیچ دشمنی قصد تعرض به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.