ریاست کمیته قرآن دهه فجر به تشریح برنامه های این نهاد به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز, مهدی قرشیخلو با اشاره به بیش از دو هزار برنامه کمیته قران برای سراسر کشور گفت: این برنامه های از پیش از شروع دهه فجر اغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه خواهد داشت. در همین رابطه اولین برنامه حضور جامعه قرءنی در حرم مطهر امام خمینی برای تجدید میثاق است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرانی با محور شبکه قران را خواهیم داشت ک بر اساس آنهر روز یک سوال برای عموم مروم مطرح می شود و در پایان به 114 نفر جوایزی اهدا می شود. همچنین قرار است در کنار توزیع 30 هزار پوستر حاوی رهنمودهای امام خمینی و مقام معظم رهبری, اقلام قرانی در سراسر کشور توزیع می شود.

ریاست کمیته قران ستاد دهه فجر خاطرنشان کرد: 600 محفل انس با قران در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم برپا خواهد شد. برگزاری غرفه های قران بخوانید و هدیه بگیرید برای نوجوانان و کودکان, جشنواره های قرانی, راه اندازی و تشکیل رسمی مجامع خیرین قرانی و افتتاح پروژه های عمرانی با محوریت کار قران از دیگر برنامه های است.

وی در پایان تصریح کرد: کمک خیرین به برگزاری مراسم تنها شامل افراد ثروتمند نیست بلکه ما در حال حاصر افرادی را داریم که با پرداخت ماهانه یکهزار تومان سعی کرده اند در این امر الهی و مهم نقش داشته باشند.