به دنبال حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن تعدادی از غیورمردان آتش نشان، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش مرور نیوز، در این پیام آمده است:

حادثه دردناک آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان تجاری پلاسکو در مرکز شهر تهران و شهادت آتش نشانان فداکاری که در عملیات نجات مردم به شهادت رسیدند، دل همه اقشار مردم را تواماً مملو از نگرانی و اندوه و تحسین و تمجید کرد.

در ادامه این پیام آمده است: شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که در حادثه فاجعه بار آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو تهران جان خویش را برای حفاظت از هموطنانشان به خطر انداختند، نقطه اوج ایثارگری و شهامت است. آتش نشانان فداکاری که جانها و دل هایشان مملو از آتش فروزان عشق به همنوع بود.

روابط عمومی ارتش در ادامه پیام خود آورده است: بی تردید بزرگی و عظمت آتش نشان های شریفی که جان خود را برای نجات دیگر انسان ها به خطر می اندازند همیشه در اذهان ملت بزرگ و شریف ایران باقی خواهد ماند. انسان های فداکاری که همچون همیشه در کنار مردم شریف ایران ماندند و با نثار جان خود معنای واقعی ایثارگری را به منصه ظهور رساندند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در پیام خود آورده است: حادثه دردناک آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران علی رغم همه تلخ کامی ها، باعث شد بار دیگر حماسه ای عظیم در قالب از خودگذشتگی، وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم، مسئولان و نهادها و سازمانها به نمایش دربیاید و در قله افتخارآمیز آن، آتش نشانانی می درخشند که جان خویش را برای نجات همنوع به خطر انداخته و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان پیام خود ضمن تسلیت مجدد شهادت چند تن از آتش نشانان فداکار و غیور کشورمان، برای خانواده های داغدار ایشان آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل می نماید و معتقد است نام و یاد پر آوازه این شهدای گرانقدر برای همیشه در تاریخ پُرافتخار ایران اسلامی خواهد درخشید.