معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران را سانحه ای دردناک توصیف کرد و ضمن تسلیت این حادثه ناگوار تاکید کرد:نام و یادآتش نشانان قهرمان،شجاع و بی ادعا ازخاطر ملت قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران را سانحه ای دردناک، جانکاه و غم انگیز توصیف کرد و ضمن تسلیت این حادثه ناگوار گفت: بدون تردید نام و یاد آتش نشانان قهرمان، شجاع و بی ادعا که ایثارگرانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران فدا کردند از خاطر ملت قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سانحه دردناک، جانکاه و غم انگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران که موجب به شهادت رسیدن و مصدومیت جمعی از شریف ترین و فداکارترین انسان های این مرز و بوم شد، روح و جان ملت ایران را آزرد و آکنده از غم و اندوه کرد. بدون تردید نام و یاد آتش نشانان قهرمان، شجاع و بی ادعا که ایثارگرانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران فدا کردند هرگز از خاطر ملت قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد.
این مصیبت و ضایعه بزرگ و جانسوز را به ملت قدردان ایران، جامعه آتش نشانان کشور بویژه خانواده های بزرگوار و داغدیده این حادثه ناگوار تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای شهدای این سانحه دلخراش علو درجات و حشر با شهداء و اولیاء الهی و برای مصدومان آرزوی بهبودی و سلامت و شفای عاجل و برای بستگان عزادار صبر و اجر مسألت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رییس جمهور