نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده دولت مکلف به انجام پرداخت سالانه اصل بدهی خود تا پایان برنامه ششم توسعه به سازمان تامین اجتماعی شد.

به گزارش مرور نیوز، سید علی ادیانی در بازدید از وضعیت بازسازی و اورژانس بیمارستان منطقه‌ای ولیعصر (عج) در قائم شهر با بیان اینکه این بیمارستان به‌عنوان بیمارستان منطقه‌ای است ولی حوزه خدمات‌دهی آن استانی و حتی فرااستانی  و کشوری است، اظهار کرد: احداث و راه‌اندازی واحد تخصصی و فوق تخصصی قلب گامی مهم در راستای خدمت به مردم بوده که پاسخ‌گوی نیاز بیماران است.

ادیانی همچنین با بیان اینکه بار درمانی چند استان بزرگ بر دوش بیمارستان ولی‌عصر (عج) است، تصریح کرد: این بیمارستان علاوه بر  پذیرش بیماران زیرپوشش تأمین اجتماعی، سایر پوشش‌های بیمه‌ای را نیز  در دستور کار دارد.

وی همچنین درباره ساخت هتلینگ و نوسازی بیمارستان ولی‌عصر (عج) قائم‌شهر ابراز امیدواری کرد: اقدامات لازم در این مهم تا پایان بهار 96 در مدار خدمات‌دهی به مردم حوزه انتخابیه و استان‌های مجاور قرار گیرد.

این نماینده مجلس همچنین یادآور شد: خیزش این مهم از سال‌های قبل آغاز شده بود و افرادی که کلنگ این بیمارستان را به زمین زده‌اند پیش بینی  50 سال آینده را لحاظ کردند که وسعت زمین بیمارستان جهت احداث ساختمان مجهز تر  درمانی بیانگر این واقعیت است.

وی آمادگی خود را در حمایت از  ساخت بیمارستان جایگزین با نگاه توسعه‌ای اعلام کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی کارگران و بازنشستگان را دو قشر مظلوم و مالکان واقعی در حوزه سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد و افزود: مجلس دهم  در راستای حفظ شأن و کرامات انسانی با تصویب دو فاکتور مهم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و درمان بیمه شدگان در سبد خانوار  اقدامی اساسی انجام داد که در تاریخ پارلمانی کشور بی‌سابقه است.

ادیانی همچنین  تصریح کرد: قانون همسان سازی حقوق با اختلاف  10 درصدی حقوق در بازنشستگان کشوری و لشکری به اجرا در آمده است.

وی مبلغ بدهی دولت به تامین اجتماعی را 130 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده دولت مکلف به انجام پرداخت سالانه اصل بدهی خود تا پایان برنامه ششم توسعه به سازمان تامین اجتماعی شد و مهم‌ترین اصل برای مردم در هر دولتی را عمل‌گرایی خواند.