مسول کمیته کودک و نوجوان ستاد مرکزی دهه فجر ضمن تشریح برنامه های این نهاد گفت: پرورش فکری نسل جوانی ک تحولات انقلاب را درک نکرده اند تضمین کننده تداوم اهداف این حرکت بزرگ است.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز, حاجیان زاده با بیان اینکه دهه فجر فصلی برای انتقال آرمانها به نسل نو است گفت: حفظ آرمانهای انقلاب نیازمند تربیت نسل جدید و آینده سازان دارد و دستگاه های متولی حوزه کودک و نوجوان مسئولیت سنگینی دارند.

وی در ادامه با تشریح برنامه های کمیته کودک و نوجوان ستاد مرکزی دهه فجر تصریح کرد: روز پنجم بهمن مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل در مرقد مطهر برگزار می شود. در دهه فجر در 7 استان 22 مرکز فرهنگی افتتاح می شود. نوزدهمین جشنواره قصه گویی با بیش از چهار هزار قصه گو و ششمین جشنواره دو سالانه هنرهای تجسمی اجرا خواهد شد.

حاجیان زاده افزود: قرار است مسابقه عکاسی و فیلم مختص کودکان و نوجوان برگزار شود. همچنین در سینماهای کانون پرورش فکری فیلم هایی برای کودکان و نوجوانان به صورت نیم بها نمایش داده می شود. 

وی همچنین به تجهیز کتابخانه های مدارس, مساجد و بخش کودک بیمارستانها با 50 هزار جلد کتاب اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه های ما تریلی نمایش سیار در سمنان, گلستان و تهران است.