مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر گفت: دشمن در ادامه جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی به دنبال القا حس نوستالوژیک نسبت به دوران انقلاب و ایجاد حس ناکارآمدی نظام است.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز، دکتر فیض در نشست خبری کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد مرکزی دهه فجر به مناسب سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر برای دانش آموزان به دلیل آنکه در آغاز سنین شکل یابی شخصیتشان است، بسیار مهم محسوب می شود. ما باید خاطره شیرینی از این روزها در ذهن دانش آموزان ایجاد کنیم. 

وی ادامه داد: در حال حاضر دشمن دو راه جدید برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی در پیش گرفته است یکی القا حس نوستالوژیک نسبت به دوران قبل از انقلاب و دیگری ایجاد حس ناکارآمدی در مورد عملکرد نظام اسلامی ایران است. بر این اساس لازم است برای مقابله با این مسائل اقدامات درستی انجام داد.

در همین رابطه فیض به برنامه های ویژه این کمیته در دهه فجر پرداخت: روز 18 بهمن مراسم تجدید میثاق دانش آموزان و فرهنگیان با آرمان های انقلاب برگزار می شود. اجرای سرود 1357 نفری در راهیپمایی 22 بهمن مراکز استان ها از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وص تصریح کرد: راهیپمایی 2200 ورزشکار نوجوان در تهران در روز 22 بهمن در تهران، برگزاری اردوها و بازدید از مراکزی که حس اعتماد به نفش ملی دانش آموزان را تقویت کند، افتتاحیه و کلنگ زنی چند پروژه آموزشگاهی برای دانش آموزان عشایر در مناطق محروم از دیگر برنامه ها خواهد بود.