عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: لازم است رئیس جمهور محترم برای تنویر افکار عمومی درباره ارتباط برادرش با متهمان بانکی توضیح دهد و سکوت نکند.

به گزارش مرور نیوز، علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اخباری که طی روزهای اخیر در مورد ارتباط حسین فریدون برادر رییس جمهور با متهمان بانکی مطرح شده است،‌ گفت: لازم است رییس جمهور محترم برای تنویر افکار عمومی هم که شده درباره ارتباط برادرش با این متهمان توضیح دهد و سکوت نکند.

وی با تاکید بر این که بهتر است رییس جمهور اقدام برای تحقق شعار انتخاباتی خود در زمینه مبارزه با مفاسد مالی و اقتصادی را از نزدیکان خود شروع کند، اظهار داشت: مردم انتظار شفاف سازی دارند و رویکرد مبتنی بر عدالت علوی اقتضا دارد که همه مسئولان در هر رتبه و جایگاهی که هستند هیچ حاشیه امنی برای نزدیکان متخلف خود ایجاد نکرده و آنان را مورد حمایت قرار ندهند و رسیدگی به تخلفات آنها را به مراجع نظارتی و قضایی بسپارند.

کریمی با یادآوری این نکته که در شرایط کنونی، مبارزه همه‌جانبه و بی‌وقفه با انواع مفاسد و تخلفات مالی و اقتصادی، به‌عنوان ضرورتی قطعی، مورد مطالبه جدی مقام معظم رهبری و عموم مردم است، گفت: در این مسیر هیچ گونه تبعیض و مسامحه قابل پذیرش نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انتظار از قوه قضاییه را رسیدگی به پرونده های مفاسد مالی و اقتصادی با قاطعیت کامل و در اسرع وقت مورد رسیدگی برشمرد و اظهار داشت: انشاءالله قوه قضاییه احکام مجازات متخلفین را صادر کند که در این مسیر یقیناً از حمایت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز برخوردار خواهد بود.