رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری بیش از هزار برنامه به مناسبت روز اول دهه فجر گفت: یکهزار سبدکالا برای محرومین و 400 جهیزیه ویژه زوج های جوان در این روز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی مروز نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی در نشست خبری به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی به تشریح برنامه های ستاد دهه فجر برای روز 12 بهمن در استان تهران پرداخت. وی با اشاره به اعجاز انقلاب اسلامی گفت: هر کسی با تاریخ انقلاب آشنا باشد متوجه می شود این حرکت چیزی جز معجزه نبود. امروز هم اثرات این معجزه را در بیداری اسلامی و صدور انقلاب می توان دید.

ریاست ستاد دهه فجر استان تهران افزود: ما وظیفه داریم پیام های این پیروزی را به نسل جوان منتقل کنیم و یکی از راه های این انتقال پیام، برگزاری مراسم است. در همین خصوص برنامه های ستاد دهه فجر در 28 کمیته پیگیری شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی تصریح کرد: مراسم آغازین جشن های دهه فجر همزمان با لحظه تاریخی حضرت امام خمینی به میهن راس ساعت 9:33 دقیقه صبح دوازدهم بهمن در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. از ساعت 9 تا 11 همان روز در ترمینال شماره یک فرودگاه مهرآباد برنامه ای نمادین برای ورود حضرت امام برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی موتورسواران نیروهای مسلح به صورت نمادین مسیر حرکت امام خمینی از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا در سال 1357رژه خواهند رفت و بالگردها نیز این مسیر را گلباران می کنند. برگزاری ویژه برنامه هایی در 313 بقاع متبرک امامزادگان استان تهران، برنامه 10 شب 10 مسجد در هر ناحیه، برپایی بیش از یکهزار نشست بصیرتی و روشنگری، بازدید از کاخ سعدآباد و موزه عبرت از دیگر برنامه ها خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران ادامه داد: تهیه و توزیع 1000 سبد کالا ویژه خدمات رسانی به محرومین، تهیه و تامین 400 جهیزیه ویژه زوج های جوان مستضعف و برگزاری 23 کارگاه مهارت آفرینی را نیز خواهیم داشت. 

وی در پایان بیان داشت: بیش از 5 هزار خبرنگار، تصویر بردار و عکاس مراسم 12 بهمن را در تهران پوشش می دهند. همچنین در هماهنگی با شرکت واحد اتوبوسرانی و شرکت مترو تهران، تسهیلات ویژه ای برای ایاب و ذهاب رایگان به مردم از ساعت 6:30 صبح خواهند داشت.