عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از هیات رئیسه درخواست کرد تا "قالیباف" را برای ارائه توضیحاتی درخصوص واگذاری املاک به صحن شورای شهر دعوت کند.

به گزارش مرورنیوز، اسماعیل دوستی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه کمیسیون ماده 5 مصوبه‌ای درخصوص ساماندهی بخشی از ده‌ونک از خیابان ملاصدرا تا نیایش حدفاصل خیابان مجیدپور تا بزرگراه چمران دارد، گفت: متاسفانه براساس این طرح اجازه نقل و انتقال و حتی اجازه انشعاب گاز، فاضلاب، برق و غیره به اهالی آنجا داده نمی‌شود که این مساله موجبات نارضایتی اهالی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تذکر خود را به صورت مکتوب برای قالیباف ارسال کرده‌ام، اظهار کرد: اجرای این طرح ساماندهی هزینه‌های زیادی دارد و قطعا ده‌ها سال اجرای این طرح طول می‌کشد و باید برای اهالی چاره‌اندیشی کرد.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با بیان اینکه موضوع واگذاری املاکی تحت عنوان واگذاری‌های نجومی در رسانه‌ها مطرح شده و قوه قضائیه و سازمان بازرسی نیز به این موضوع وارد شده‌اند، گفت: پیشنهاد می‌شود تا هیات رئیسه از شهردار تهران دعوت کند تا به صحن علنی شورای شهر بیاید و در حضور خبرنگاران توضیحاتی در این خصوص اعلام کند.

دوستی با بیان اینکه افکار عمومی منتظر توضیح قالیباف و قوه قضائیه هستند، افزود: متاسفانه در پی انتشار این اخبار تعدادی از دوستان خبرنگار در بند هستند که پیشنهاد می شود، رئیس شورای شهر به عنوان واسط، آزادی این افراد را پیگیری کند.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران همچنین از تردد اتوبوس‌های فرسوده در جنوب تهران گلایه کرد و گفت: متاسفانه در جنوب غربی تهران وضعیت اتوبوس‌های فرسوده بدتر است و باید معاونت حمل و نقل برای این موضوع چاره‌اندیشی کند.