در مراسمی که به ابتکار مرکز فرهنگی- اسلامی الغدیر متعلق به شیعیان لبنانی و با حضور سفیر و کارکنان سفارت ایران، دوستداران انقلاب اسلامی و دهها تن از جوانان، نوجوانان و نونهالان علاقه مند به رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقیم ساحل عاج برگزار شد، گروه های مختلف به اجرای برنامه های فرهنگی، دکلمه و سرودهای انقلابی پرداختند.

به گزارش مرور نیوز، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شیخ غالب، امام مرکز الغدیر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، به بررسی  نقش برجسته رهبری حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را خلفی شایسته برای امام خمینی دانسته و افزود :ایشان امروز ادامه دهنده راه امام و شهدا و یگانه رهبر برای تمامی فرزندان امت جهان اسلام است.
وی همچنین با اشاره به نقش مرجعیت و رهبری معظم له در تقریب ادیان و فرق اسلامی، حفظ جایگاه ولایت فقیه را تنها عامل پیروزی در برابر مشرکین و دشمنان و امتداد انقلاب اسلامی تا انقلاب حضرت مهدی (عج) دانست.

وی افزود: راه و سیره امام خامنه ای (مد ظله) راه ما و اشارات ایشان چراغ راه ما خواهد بود و قسم خواهیم خورد که علی زمان را تنها نخواهیم گذاشت و خون، روح، جان و مال خود را در راه رهبری معظم له نثار خواهیم کرد.