عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده ‌و تا زمانی که وحدت پابرجا باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند در مسیر پیشرفت کشور مشکل ایجاد کند.

به گزارش مرور نیوز، محمد قسیم عثمانى ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در این شهر ضمن تبریک سالروز پیروزى انقلاب اسلامى اظهار داشت: ٣٨ سال پیش ملت ایران به رهبرى امام خمینى(ره) کاخ‌هاى ستم را در هم کوبید و حکومتى مبتنى بر دین و مردم بنا نهادند تا مردم سالارى دینى به عنوان تنها راه حکومت دارى دینى در کشور استقرار یابد.

عثمانى افزود: دوران طاغوت، دوران عقب‌ماندگى کشور و دوران مشغول‌سازى نسل جوان به زیور دنیایى بود که با هدایت معمار کبیر انقلاب در هم شکست و نظامى مبتنى بر دین و رأى ملت در کشور استقرار یافت.

نماینده مردم بوکان در مجلس شوراى اسلامى تصریح کرد: تحقق و استمرار انقلاب هر دو متکى به دو رکن اساسى مردم و رهبرى بود.

عثمانى با بیان این که انقلاب اسلامى ایران با همت و اراده ملى محقق شد، افزود: رهبرى به عنوان رکن رکین انقلاب، هدایت و ساماندهى اراده ملى را جهت می‌داد.

وی اظهار داشت: مردم در مراقبت از انقلاب و حفظ آن از گزندها، نقش اساسی داشته‌اند و تبعیت ملت از ولایت فقیه از ابزارهای حفظ نظام و انقلاب توسط ملت بزرگ ایران بوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که مراقب ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی وارد نشود، افزود: ایران اسلامی تا رهبری را داشته باشد، تداوم و قوام آن تضمین شده است.

عثمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی مدل جدیدی را در حکومت‌داری به جهان عرضه کرد که می‌تواند برای جهان اسلام یک شیوه مدرن و آرمان‌گرا برای حاکمیت‌ها باشد.

وی افزود: این مدل هم سعادت دنیا و هم سعادت اخروی ملت را می‌تواند تضمین کند. به همین سبب ابر قدرت‌ها با این مدل حکومت‌داری که با منافع ملت‌ها همسو و با منافع آن‌ها در تضاد است، دشمنی دارند.

عثمانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هر جا ظلمی را ببیند، سریع واکنش نشان می‌دهد و به داد مظلومان خواهد رسید.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی، تحریک قومیت‌ها، فتنه‌انگیزی و تحریم اقتصادی ابزارهای بودند که نظام سلطه بر مردم ایران تحمیل کرد اما این مشکلات و توطئه‌های دشمنان نتوانستند به پایه‌های انقلاب اسلامی صدمه‌ای وارد کنند.

عثمانی مهم‌ترین راهبرد و راهکار آحاد ملت ایران را حفظ وحدت و یکپارچگی ملی دانست و افزود: ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده ‌و تا زمانی که وحدت پابرجا باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند در مسیر پیشرفت کشور مشکل ایجاد کند.

نماینده مردم بوکان با تاکید بر این که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو وظیفه همه ملت ایران است، گفت: برای پیشرفت کشور و شهر خود شرکت در انتخابات وظیفه همه است تا به همانند امروز دشمن حماسه‌ای دیگر را در انتخابات ما ببیند و نیز تنها راه مقابله با تحریم و نجات اقتصاد کشور پایبندی به اصول اقتصاد مقاومتی است.