فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه از آمادگی پذیرش بیش از 200 هزار زائر در اردوهای راهیان نور دریایی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سردار علی فضلی جانشین ستاد مرکزی راهیان نور کشور و فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه، از آمادگی پذیرش بیش از 200 هزار زائر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دریایی خبر داد و گفت: شرایط اعزام دریا به واسطه شرایط جوی دارای اعزام محدود تری بوده و این اعزام در ماه‌های دی, بهمن, اسفند و فروردین انجام می‌شود.

سردار فضلی ادامه داد: در این اردوها نخبگان کشور با اعلام آمادگی و سازماندهی معاونت علمی سازمان بسیج به مناطق دریایی اعزام می‌شوند و دیگر زائران نیز با اعلام آمادگی و هماهنگی قرارگاه‌های راهیان نور دریایی استانی در این مناطق حضور پیدا می‌کنند. همچنین در حوزه اعزام‌های دانشجویی محدویتی وجود ندارد و بستگی به آمادگی دانشگاه‌ها برای حضور در این اردوها دارد.

فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج و سپاه با بیان اینکه سال گذشته بیش از 143 هزار زائر در راهیان نور دریایی حضور پیدا کرده‌اند, گفت: امسال با همکاری و مشارکت نیروی دریایی سپاه پاسداران, سپاه های استانی و قرارگاه دانشجویی شهید علم الهدی ظرفیت ها و زیرساخت های دریایی افزایش پیدا کرده و آمادگی برای حضور زائران در این مناطق نیز بیشتر شده است.