رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون کشاورزی ماموریت داد تا به مشکلات استان خوزستان رسیدگی و گزارشی به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.

به گزارش مرور نیوز، نشست فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با حضور اکثریت اعضا صبح امروز ( یکشنبه 24 بهمن) و با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون برگزار شد.

براساس این گزارش اعضای فراکسیون در این جلسه درباره ابهامات و ایرادات لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور اعاده شده از سوی شورای نگهبان بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین در جلسه فراکسیون ولایت، لایحه بودجه سال 96، مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه و همچنین روند بررسی و تصویب بودجه سال 96 در صحن علنی مجلس نیز بررسی شد.

به گزارش تسنیم،در این جلسه همچنین درباره نحوه و روند تشکیل کمیسیون ویژه به منظور بررسی تخصصی مسائل و موضوعاتی که در کشور به وجود می‌آید بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

همچنین در این جلسه در مورد تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مباحثی مطرح شد و موضع‌گیری جمهوری اسلامی ایران درباره حوادث منطقه‌ای و جهانی که با درایت و عقلانیت خاصی مدیریت می‌شود و تاثیر جهت‌گیری‌ها و رهنمودهای هوشمندانه مقام معظم رهبری بر این مدیریت، از سوی اعضای فراکسیون هوشمندانه ارز‌یابی شد.

بر اساس این گزارش چندتن از نمایندگان استان خوزستان در این جلسه مسائل و مشکلات این استان را مطرح کردند و لاریجانی از کمیسیون کشاورزی مجلس خواست تا به این موضوع ورود کرده و گزارشی در این رابطه تهیه و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کند.