رییس ستاد اقامه نماز سازمان انرژی اتمی گفت: 28 روحانی از این ستاد در سازمان انرژی اتمی حضور دارند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی امروز 26 بهمن ماه در سیزدهمین همایش سالانه اقامه نماز صنعت هسته‌ای که در سالن همایش های بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: نماز جماعت در سایت هسته ای کشور به امامت روحانیون فرهیخته برگزار می شود، این درحالی است که تا قبل از انقلاب اسلامی ایران کسی اجازه برگزاری نماز جماعت را در مراکز هسته ای نمی داد.

وی افزود: روحانیون فعال در سازمان انرژی اتمی تحول زیادی در صنعت هسته ای ایجاد کرده اند و ارتباط آنان با کارکنان می تواند انگیزه ها را بالا ببرد.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه اقامه نماز از خود نماز واجب‌تر است، خاطرنشان کرد: اقامه نماز یعنی اینکه نماز باید همیشه در اولویت قرار گیرد و همیشه شاخص باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی سازمان انرژی اتمی یادآور شد: از پوسته نماز باید گذشت و به مغز نماز رسید اگر نماز عادت باشد به آثار شگفت انگیزی که گفته شده است، نمی رسیم، نماز انسان را از همه زشتی ها باز می دارد و آلودگی گناه را از انسان دور می کند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی کارهای فراوانی در حوزه نماز و اقامه نماز انجام شده و ستاد اقامه نماز کشور زحمات زیادی در این حوزه کشیده است، اظهار کرد: برای رسیدن به حیات واقعی نماز باید از ظواهر و عادت عبور کرد؛ نماز چراغ راه افراد برای رسیدن به سعادت است، لذا باید اقامه نماز در بخش ها و سازمانهای مختلف با جدیت پیگیری شود.