نماینده ارومیه از طرح نشدن سوالش ازوزیر صنعت در مورد هفت طرح فولادی در مجلس انتقاد کرد و از هیأت رئیسه خواست که در اولین جلسه این سوال را در دستور کار صحن قرار دهد.

به گزارش مرور نیوز نادر قاضی‌پور در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس با استناد به ماده 209 آیین‌نامه گفت: چندین ماه از طرح سوال بنده از وزیر صنعت درباره هفت طرح فولادی می‌گذرد. در زمان طرح سوال این قراردادها به ارزش 280 میلیون یورو بود که با سوال بنده آن را به 210 میلیون یورو تبدیل کرده که به نظر می‌رسد که اگر در صحن مطرح شود به 170 میلیون یورو می‌رسد.

وی ادامه داد: درخواست بنده این است که سوالم از وزیر صنعت در مورد هفت طرح فولادی در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ارومیه همچنین با استناد به ماده 24 آیین نامه و با اشاره به صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی در جریان استیضاح مبنی بر اینکه 13 نماینده استان آذربایجان شرقی در نامه‌ای علاقمندی‌شان را برای دفاع از او اعلام کرده‌اند، گفت:‌ آقای آخوندی اسامی این افراد را پشت تریبون اعلام نکرد. بنده از نمایندگان استان آذربایجان شرقی موضوع را جویا شدم که گفتند نامه‌ای امضا نکرده‌اند و از هیأت رئیسه می‌خواهم اسامی را از پشت تریبون اعلام کند.

به گزارش ایسنا علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ تذکر قاضی‌پور در مورد سوال از وزیر صنعت گفت: موضوع را پیگیری می‌کنیم تا سوالات به نوبت در دستور کار قرار گیرد.