مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: فردا معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به سمنان سفر می‌کند.

به گزارش مرور نیوز، حسین خواجه‌بیدختی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با حضور معاون رئیس‌جمهور برخی از مشکلات موجود در بخش گردشگری و به‌ویژه مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری این استان بررسی و راهکار لازم برای رفع این مشکلات اندیشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه زهرا احمدی معاون رئیس‌جمهور برای سفری یک‌روزه به استان سمنان سفر می‌کند به برخی از برنامه‌های وی در استان اشاره کرد و افزود: معاون رئیس‌جمهور در بدو ورود به سمنان مورد استقبال مسوولان استان قرارگرفته و بعد از آن در کوشک شهدای گمنام به مقام شامخ این شهدا ادای احترام می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان بازدید از بافت تاریخی سمنان را از دیگر برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در سفر یک ورزه به سمنان عنوان کرد و گفت: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از مسجد جامع، مسجد امام (ره)، امام‌زاده یحیی (ع)، خانه کلانتر و بازار دیدن می‌کند.

خواجه بیدختی با اشاره به ساخت بازارچه صنایع‌دستی در سمنان گفت: بازدید از بازارچه در حال احداث صنایع‌دستی سمنان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان میراث فرهنگی به سمنان است.

وی به دیگر برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در سمنان اشاره کرد و گفت: دیدار با اعضای فعالان حوزه صنعت گردشگری و انجمن‌های مردم‌نهاد از دیگر برنامه‌های زهرا احمدی در سمنان است که در ساعت 13 و 20 دقیقه و در هتل گوت که مال انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان افزود: حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های معاون رئیس‌جمهور در سمنان است. نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استانداری سمنان و با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور انجام می‌شود.