رئیس اسبق بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین گفت: انقلاب مردم فلسطین تا رسیدن به آرمانها ادامه دارد.

به گزارش مرور نیوز، فاروق قدومی رئیس اسبق بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین در نشست نوبت عصر ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه علیرغم همه محاصره‌ها با گذشت سالهای متمادی همچنان انقلاب مردم فلسطین ادامه دارد، اظهار داشت: اولین سفارتخانه‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بازگشایی شد، سفارتخانه فلسطین بود که در مقر سفارتخانه رژیم صهیونیستی بازگشایی شد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی و کشورهای حامی آنها سعی دارند اصل موضوع فلسطین فراموش شود، ادامه داد: دشمن بسیار سختی در قدس و فلسطین در حال کشتار مردم این کشور است و باید در مقابل او مقاومت کنیم.

رئیس اسبق بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین تصریح کرد: همه مردم این کشور چه در محاصره و چه در اردوگاه‌ها برای تحقق اهداف و آرمانهای فلسطین تلاش می‌کنند و سعی دارند غاصبان را از سرزمین‌های خود بیرون کنند.

قدومی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تلاش دارد هویت مردم فلسطین را از بین ببرد، گفت: رژیم صهیونیستی از طریق اعدام، کشتار زنان و کودکان، محاصره و از بین بردن ثروت‌های طبیعی در این کشور تلاش دارد، هویت فلسطینی‌ها را از بین برد.

وی با اعلام اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با مصادره زمین‌های فلسطینیان در تلاش برای ایجاد شهرکسازی است، اظهار داشت: این اقدام رژیم صهیونیستی برای جمع کردن یهودیان از تمام جهان در اراضی اشغالی است.

قدومی تصریح کرد: تمام تلاش مردم فلسطین این است که کشوری مستقل با پایتختی بیت‌المقدس را تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه باید اختلافات در جهان اسلام به حداقل برسانیم، ادامه داد: اختلاف بین کشورهای مسلمان برای مسئله فلسطین بسیار خطرناک است و باید اختلافات گروه‌های فلسطینی را آسیب‌شناسی و معالجه کنیم.