رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ حجاب را یکی از برکات خون شهیدان برشمرد و گفت: در دنیای آخرت فقط کارهای خوب و بد افراد است که برای آنها باقی می‌ماند به همین علت در دنیا باید به صورت مستمر به دنبال انجام اعمال نیک باشیم.

به گزارش مرور نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب امشب در مراسم عزاداری ایام فاطمیه(س) که به همت هیأت مذهبی حضرت حسن بن‌علی(ع) در مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد، با بیان اینکه برخی از ائمه اطهار(ع) در شرایط بسیار سخت اقتصادی زندگی کرده‌اند، اضافه کرد: سیره زندگی این شخصیت‌ها آموزه‌های بسیاری را برای امت مسلمان به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) به سرمایه‌های مختلف مادی از جمله درآمد باغ فدک دسترسی داشتند اما این سرمایه‌ها را برای دین اسلام هزینه کردند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تاکید بر اینکه اهل بیت(ع) نسبت به فقرا نگاه ویژه داشتند، تصریح کرد: این افراد در مسیر خداوند متعال تلاش کردند و ارزش شهادت جایگاه آنان را ارتقا بخشید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند، عنوان کرد: اثرپذیر بودن و اثرگذاری داشتن نشان از زنده بودن است به همین علت شهدا نیز همانند افراد زنده در جامعه اثرگذار هستند.

طائب حفظ حجاب را یکی از برکات خون شهیدان برشمرد و مطرح کرد: در دنیای آخرت فقط کارهای خوب و بد افراد است که برای آنها باقی می‌ماند به همین علت در دنیا باید به صورت مستمر به دنبال انجام اعمال نیک باشیم.