رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: متأسفانه بحران جریان های تروریستی در منطقه، مسئله مهم فلسطین را تحت شعاع قرار داده و در این عرصه رژیم صهیونیستی بیشترین بهره برداری را می کند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه 4 اسفند ماه) در حاشیه اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با صفت سوفتیچ رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس با بیان اینکه مسئله فلسطین موضوع مهمی برای جهان اسلام و کل کشورهای جهان است، گفت: متأسفانه بحران جریان های تروریستی در منطقه، مسئله مهم فلسطین را تحت شعاع قرار داده و در این عرصه رژیم صهیونیستی بیشترین بهره برداری را می کند.

وی تصریح کرد: قطعا تمام کشورها باید وظایفشان را نسبت به مسئله فلسطین انجام دهند و قطعا حضور هیأت پارلمانی بوسنی برای تحقق آن بسیار مهم است.

در ادامه دیدار صفت سوفتیچ رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین گفت: قطعا برگزاری اجلاس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در شرایط کنونی بسیار مهم است و باید در اینجا از تلاش های جمهوری اسلامی برای برگزاری این اجلاس تشکر کنم.

وی گفت: همچنین اقدامات حمایتی ایران در دوران جنگ بوسنی قابل تقدیر و تشکر است.

رئیس مجلس بوسنی و هرزگوین با اشاره به اهمیت توجه به مسئله فلسطین گفت: تمام کشورها باید از فلسطین حمایت و دفاع کنند تا نتایج مثبت در این عرصه محقق شود.