قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فردا با حضور بالغ بر 700 نفر از اعضای هیات علمیی و اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز هاشم داداش‌پور قائم‌مقام کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، گفت: کنگره کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فردا( جمعه 6 اسفند) با حضور بالغ بر 700 نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: قرار است در این کنگره درباره مسئله مهم انتخابات، مسائل منطقه و مسائل و مشکلات کشور صحبت و نحوه فعالیت کانون بررسی شود.

داداش‌پور تصریح کرد: این کنگره فردا ساعت 8 صبح در تالار علامه امینی دانشگاه تهران و با حضور تعداد زیادی از اعضای هیات علمی، نیروهای انقلابی و سیاسیون برگزار خواهد شد و همچنین ازتعدادی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری هم دعوت شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلابف تاکید کرد: قرار شده تا 10 نفر از منتخبان در این همایش فردا در کنگره کانون دانشگاهیان شرکت کنند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: سیدمحمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان، حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، محمدرضا پوابراهیمی در این همایش سخنرانی خواهند کرد.