عضو کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: کمیسیون اصل 90 اتفاقات اخیر فرودگاه هاشمی‌نژاد را مورد بررسی و پیگیری قرار داد و مقرر شد فرودگاه هاشمی نژاد مشهد و ایرلاین‌ها گزارشی را در خصوص مسائل رخ داده به کمیسیون اصل 90 ارائه کنند.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلاتی که در پرواز تعدادی از هواپیماهای فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به علت سرمای شدید ایجاد شده بود گفت: به دنبال شکایت تعدادی از هموطنان به کمیسیون اصل 90 پیرامون این موضوع و اطلاعاتی که از طریق تعدادی از این نمایندگان مجلس که در این هواپیما حضور داشتند. کمسیون اصل 90 به این مساله ورود و هیاتی‌ را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.

وی افزود: در جلسه‌ ای که هیات مامور از طرف کمیسیون اصل 90 با استاندار خراسان رضوی و مدیرعامل هواپیمایی کشوری در این استان و همچنین ایرلاین‌ها برگزار کرد و بنا بر این شد تا اقدامات لازم برای کسب رضایت مسافران این هواپیماها صورت پذیرد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: مقرر شد تا فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد و ایرلاین‌ها گزارشی را از اتفاقات رخ داده و همچنین اقدامات صورت گرفته برای کسب رضایت مسافران تهیه و از طریق استانداری خراسان رضوی به کمیسیون اصل 90 ارائه کنند.