نارضایتی ها از دولت باعث می شود که در خیابان بهارستان و مصادف با جلسات علنی مجلس بخشی از معترضان برای احقاق حقوق خود دست به تجمعاتی بزنند. تجمعاتی که اخیرا در خوزستان و با شدت گرفتن مشکلات در این شهر، در برابر استانداری صورت گرفت.

به گزارش مرور نیوز،1302 روز از عمر دولت یازدهم می گذرد و روز به روز به پایان عمر ریاست جمهوری حسن روحانی نزدیک می شویم اما برخلاف تمام تبلیغات صورت گرفته در دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال 92و وعده های پس از آن مبنی بر حل تمام مشکلات با به سرانجام رسیدن توافق هسته ای ، کماکان روز به روز بر حجم مشکلات و به تبع آن نارضایتی مردم افزوده می شود تا آنجا که رهبر انقلاب نیز در سخنرانی خود به صراحت گله مندی مردم از مشکلات موجود را بیان کردند.

نارضایتی ای که تنها به مسائل معیشتی و رکود روز افزون بازار خلاصه نمی شود بلکه سایر اقشار جامعه هم از اوضاع به وجود آمده برای شغل و حرفه خود ناراضی هستند مضاف بر اینکه دامنه این نارضایتی ها اخیرا گسترده تر نیز شده است و شهروندان نیمه جنوبی کشور از وضعیت بد زیست محیطی و مشکلات فراوان به وجود آمده پس از بارش ها گله مند هستند.

این نارضایتی ها باعث می شود که در خیابان بهارستان و مصادف با جلسات علنی مجلس شورای اسلامی بخشی از معترضان برای احقاق حقوق خود دست به تجمعاتی بزنند. تجمعاتی که اخیرا در خوزستان و با شدت گرفتن مشکلات در این شهر، در برابر استانداری صورت گرفت اما نکته ای که قابل توجه است افزایش این نوع اعتراضات آن هم در پایان عمر دولت یازدهم می باشد که نشان از کم کاری ودولتمردان می باشد تا جایی که در یکی، دو ماه اخیر هفته ای دو یا سه تجمع در مقابل مجلس صورت می گیرد.

به نظر می رسد دولتمردان بایست در اندک فرصت باقی مانده تمام تلاش خود را معطوف به خدمت رسانی به مردم نمایند تا در کارنامه ٤ ساله خود عملکرد قابل ذکری را به ثبت رسد.

تجمعات 5 ماه اخیر در جدول ذیل آمده است که به نظر خوانندگان محترم می رسد.

افزایش نارضایتی های مردمی؛ نتیجه ١٣٠٢ روز فعالیت دولت یازدهم

افزایش نارضایتی های مردمی؛ نتیجه ١٣٠٢ روز فعالیت دولت یازدهم